Nyhed 18.05.2026 20 partnere samles om lanceringen af Kantineløftet 10. juni lancerer Klima-, Miljø- og Teknikborgmester Line Barfod partnerskabet Kantineløftet på Københavns Rådhus. Partnerskabet skal styrke samarbejdet om grønne og sunde kantinemåltider i København.